peste 250.00 RON

0377.101414

   Rama mare miere în sectiuni

2.00 RON
(TVA inclus)
Stoc <343>

Cod produs: OVI95

Ramă din plastic alimentar pentru miere în secțiuni. Dimensiune 105 x 130mm. Prevăzută cu o fantă pentru introducerea și fixarea foii de ceară.

Într-o rama 1/2 de magazie se introduc 4 rame pentru miere în secțiuni.

11.00 RON

Dalta apicola tip L inox

20.00 RON

Rola descapacit medie

17.00 RON

Startovit

0.00 RON

Fungisan

  marius - brasov (2013-01-23 13:38:31)

nu va suparati dar la ce foloseste produsul de m-ai sus m-ai exact, sunt incepator

  Stuparul - (2013-01-24 12:29:09)

Foloseste la obtinerea mierii in sectiuni - faguri fara sarma care se comercializeaza cu tot cu ceara. Se monteaza mai multe din aceste rame intr-o rama normala 1/2 de lemn.

  STANCIU CONSTANTIN - Simeria (2014-04-09 23:13:48)

In urma cu cateva minute am facut o comanda pentru un flacon de Taktic si v-as ruga daca se poate in acelasi pachet sa-mi trimiteti si 8 rame 105/130 din plastic pentru miere in sectiuni (pentru 2 rame de 1/2).
Va multumesc pentru intelegere!

  Stuparul - (2014-05-06 16:08:43)

Fiecare comanda e confirmata telefonic, daca ati uitat ceva sau doriti sa modificati ceva ne puteti spune cand va sunam.

  Mircea - Cluj-Napoca (2014-07-07 00:15:38)

Când preconizati sa aprovizionaţ produsul de mai sus (Rama mare miere în sectiuni) ?

  Mircea - Cluj-Napoca (2014-07-07 22:21:21)

Când credeti că vom putea găsi din nou produsul (Rama mare miere în sectiuni) in magazinul dvs. ?

  Stuparul - (2014-07-14 12:00:56)

La acest produs pe moment avem mici probleme cu furnizorul. Nu as putea sa va dau in acest moment o data exacta pe cand le avem iar in stoc.

  Stuparul - (2014-07-17 11:22:37)

Am primit insa un stoc limitat. Momentan mai avem doar 42 bucati pe stoc. Daca sunteti interesat de acest produs va recomandam sa faceti comanda online pentru a-l rezerva. Nu veti putea comanda mai mult de 42 bucati fiindca aplicatie stie ca nu avem pe stoc. In curand o sa afisam si numarul de produse disponibile pe stoc pe site.

  Mircea - Cluj-Napoca (2014-07-17 16:05:48)

Multumesc mult !
Le-am luat azi personal.

  Stuparul - (2014-07-18 10:47:37)

Si noi va multumim ca ne-ai vizitat personal si vom incerca sa ne aprovizionam corespunzator cu acest produs.

  Dimitrie Toma - Timisoara (2018-02-21 14:24:33)

Rama in sectiuni dar din lemn veti mai avea de vinzare ?

  Stuparul - (2018-02-26 12:37:03)

@Dimitrie Toma Nu am avut rame de lemn pentru miere in sectiuni. Din pacate doar modelul din plastic de la Nicot Franta, vi-l putem oferi

  Iov Trinc - Pancota (2020-04-20 23:38:20)

Buna ziua,\r\nAm comandat acest produs dar nu incap 4 rame in rama de 1/2.\r\nEu folosesc rame stas.\r\nIn ce tip de rame incap 4?\r\nMulțumesc!

  Stuparul - (2020-06-04 17:10:00)

@Iov Trinc, pentru tipul de rama stas de 1/2, cea de 162 mm inaltime sunt facute. Este stasul frantuzesc (Dadant) care a fost adoptat de multa vreme si in Romania. Insa daca ramele nu sunt executate exact, ele de multe ori fiind vandute de tamplari care nu stiu nimic despre apicultura, atunci aceste rame miere in sectiuni nu mai incap in ramele noastre "stas".

  Adauga comentariul tau

  • *
  • *
  • *
  • *