Topitor ceara cu aburi tip maturator 100l

645.00 RON
(TVA inclus)
Stoc <1>

Cod produs: SPR1033

Topitor de ceara cu aburi tip maturator. Incalzirea se face electric la 220V. Este dotat cu manere, sita pentru bostina pe toata suprafata recipientului, orificiu pentru scurgere ceara si cleme de prindere capac. Capacul este etansezizat cu silicon.

Fagurii se introduc cu tot cu rama sau taiati din rama - depinde de preferinta stuparului. Se poate topi si capaceala sau bucati de ceara calup (vezi film).

Capacitate si timp topire:

  • Capacitate: 14 rame 1/1 (vezi poze) sau aprox 20 kg capaceala si crescaturi (vezi film);
  • Timp topire sarja 14 rame: 1 ora 45 minute pornind de la apa rece (urmatoarele sarje vor fi mai scurte);

Caracteristici:

  • Capacitate : 100L
  • Dimensiuni: inaltime 60 cm, diametru 50 cm
  • Consum electric: 2 kW
  • Pentru sarja din film: durata de topire a fost 3-4 ore, iar cantitatea de ceara obtinuta a fost 20 kg. Pentru sarje normale cu faguri la reformare timpul de topire ar trebui sa fie mai mic si bineinteles si cantitatea de ceara obtinuta va fi mai mica.

5200.00 RON

Centrifuga apicola reversibila inox 6 rame cuib electrica 12V/220V Lyson

1690.00 RON

Banc descapacit inox 1500mm

5.00 RON

Hrana albine BeeFonda 1kg

1.25 RON

Borcan miere plastic hexagonal 1kg

  Varro Levente - Sangeorgiu de Pasure (2018-03-22 19:56:02)

Buna ziua, se poate fara incalzitor de apa?

  Stuparul - (2018-03-23 19:36:05)

@Varro Levente Produsul e cu tot cu incalzitor, nu putem sa-l vindem fara. Ne pare rau. Va ganditi sa il folositi cu combustibil lemn?

  paraschiv adrian - bacau (2018-04-05 11:01:33)

buna ziua.aveti in stoc topitorul de ceara tip maturator?in 2 saptamini vreau sa fac o comanda

  Stuparul - (2018-04-05 12:30:32)

@paraschiv adrian, Dupa cum apare si pe site, momentan sunt 6 bucati pe stoc necomandate. Va asteptam cu drag. Intre timp va uram: Paste fericit!

  Adauga comentariul tau

  • *
  • *
  • *
  • *