peste 250Lei

0377.101414

   Topitor ceara cu aburi tip maturator 100l

825.00 RON
(TVA inclus)
Stoc < 0 >

Cod produs: SPR1033

Topitor de ceara cu aburi tip maturator. Incalzirea se face electric la 220V. Este dotat cu manere, sita pentru bostina pe toata suprafata recipientului, orificiu pentru scurgere ceara si cleme de prindere capac. Capacul este etansezizat cu silicon.

Fagurii se introduc cu tot cu rama sau taiati din rama - depinde de preferinta stuparului. Se poate topi si capaceala sau bucati de ceara calup (vezi film).

Capacitate si timp topire:

  • Capacitate: 14 rame 1/1 (vezi poze) sau aprox 20 kg capaceala si crescaturi (vezi film);
  • Timp topire sarja 14 rame: 1 ora 45 minute pornind de la apa rece (urmatoarele sarje vor fi mai scurte);

Caracteristici:

  • Capacitate : 100L
  • Dimensiuni: inaltime 60 cm, diametru 50 cm
  • Consum electric: 2 kW
  • Pentru sarja din film: durata de topire a fost 3-4 ore, iar cantitatea de ceara obtinuta a fost 20 kg. Pentru sarje normale cu faguri la reformare timpul de topire ar trebui sa fie mai mic si bineinteles si cantitatea de ceara obtinuta va fi mai mica.

4.90 RON

Picker

14.00 RON

Galeata miere 18l

125.00 RON

Aparat tratament antivaroa Stuparul.Ro cu acumulator

1450.00 RON

Centrifuga tangentiala OPTIMA 3 rame actionare manuala Ø 500 mm

  Varro Levente - Sangeorgiu de Pasure (2018-03-22 19:56:02)

Buna ziua, se poate fara incalzitor de apa?

  Stuparul - (2018-03-23 19:36:05)

@Varro Levente Produsul e cu tot cu incalzitor, nu putem sa-l vindem fara. Ne pare rau. Va ganditi sa il folositi cu combustibil lemn?

  paraschiv adrian - bacau (2018-04-05 11:01:33)

buna ziua.aveti in stoc topitorul de ceara tip maturator?in 2 saptamini vreau sa fac o comanda

  Stuparul - (2018-04-05 12:30:32)

@paraschiv adrian, Dupa cum apare si pe site, momentan sunt 6 bucati pe stoc necomandate. Va asteptam cu drag. Intre timp va uram: Paste fericit!

  Felea Enoh - Peicani (2018-05-09 21:09:22)

Buna ziua!\r\nVa rog sa-mi spuneti daca merge cu apa obisnuita, sau distilata. Multumesc.

  Stuparul - (2018-05-17 10:13:10)

@Felea Enoh, tocmai l-am folosit aseara cu apa normala, chiar calcaroasa, si funtioneaza, insa recomandabil ar fi apa distilata ca sa nu se faca depuneri pe rezistenta electrica. In rest nu e niciun inconvenient.

  Gabriel - Bucuresti (2018-07-16 11:27:08)

Buna ziua! Ma intereseaza si pe mine daca acest topitor de ceara merge folosit si pe aragaz sau cu arzator. Multumesc...\r\n

  Stuparul - (2018-07-23 19:22:53)

@Gabriel, Nu are compartiment unde sa introduceti apa, deci nu poate fi folosit cu arzator de gaz. Va recomandam modelul: https://www.stuparul.ro/nou/topitor-de-ceara-cu-aburi-din-inox-cu-arzator.html

  Adauga comentariul tau

  • *
  • *
  • *
  • *