Va rugam sa faceti comenzile online prin adaugare in cos. Daca intampinati dificultati va oferim ajutor la telefon: 0377.101414
  • Contul meu | Înregistrează-te
  • RON
  • Contul meu | Înregistrează-te
  • RON
Magazin de Incredere - Trusted.ro

   Startovit

18.00 RON
(TVA inclus)
Stoc <40>

Cod produs: OVI101


INDICATII: pentru stimularea si accelerarea dezvoltarii familiilor de albine

SUBSTANTE ACTIVE: sodium si clor, cobalt si fosfor
ACTIUNE: ionii substantelor active continute stimuleaza producerea si depunerea oualor de catre matca.
PREZENTARE: fiecare cutie contine cate 5 pliculete, a cate 5 gr. STARTOVIT.
ADMINISTRARE: 5 gr. STARTOVIT la 10 litri sirop 1/1.

Aplicarea preparatului la familii puternice poate duce la intrarea in frigurile roitului! Recomandam a se forta aceste familii doar daca se urmareste in mod intentionat divizarea lor/obtinerea de roiuri.

Lotul expira in 2018.

Cei ce au cumparat produsul acesta au mai cumparat :

2.70 RON

Placa activa tip Salaj (Oros)

0.00 RON

Varostop

1.80 RON

Gratar colector polen

16.00 RON

Plasa antivarroa ochi rombic mp

  Andrei - (2012-02-09 20:44:41)

Buna seara,

Startovitu nu se poate pune si in turta?

  Stuparul - (2012-02-10 21:29:04)

Poate fi pus in turta, dar trebuie mai intai dizolvat caci e sub forma de cristale.

  Talmaciu Claudia - Rm. Valcea (2012-03-09 23:44:50)

Buna seara, cand se incepe administrarea Startovitului?

  Stuparul - (2012-03-11 11:18:19)

Startovitul poate incepe sa fie administrat o data cu primele administrari de sirop de zahar pentru stimulare. In perioada cand la amiaz se incalzeste destul de mult ca albinele sa iasa la zbor se poate administra sirop de stimulare cu Startovit.

  vintila danut - (2012-07-13 22:40:16)

Pot sa folosesc startovit in periada asta(iulie) spre a stimula sa se dezvolte mai bine niste roiuri?

  Stuparul - (2012-07-14 00:03:05)

Sigur, doar in perioada de roit nu se administreaza familiilor batrane pentru a nu declansa frigurile roitului.

  stan florin - Schitu (2012-08-16 14:20:43)

pot sa administrez si in august septembrie STARTOVIT. Va multumesc!

  Stuparul - (2012-08-16 22:12:29)

Pentru aceasta perioada este Startovitul. Stimuleaza ponta matcii pentru a avea cat mai multe albine tinere care intra in iarna.

  Adrian - buzau (2012-08-20 18:28:41)

se poate folosi Protofil+Startovit in Dulcofruct, respectand dozajul? multumesc!

  Stuparul - (2012-08-21 10:50:11)

Sigur, se pot pune fara probleme impreuna.

  NICULAE ION - TITU (2012-12-30 20:21:05)

As dori si eu; DOUA; cuti de statrovit.

  Stuparul - (2013-01-01 18:08:06)

Buna ziua. In 7 ianuarie redeschidem magazinul dupa concediu. Va rog sa faceti o comanda direct pe site prin adaugare in cos sau o comanda telefonica. Am vazut ca ati lasat mai multe comenarii cu acelasi text. Din cauza spam-ului automat cu mesaje continad reclame, nu putem posta comentariile fara o aprobare anterioara. Astfel ele nu apar instant pe site dar sunt memorate si vor aparea dupa aprobare. Asteptam sa ne contactati.

  Niculae Ion - TITU (2013-01-08 17:45:22)

Am facut astazi 08 01 2013 comanda telefonica pentru 3(trei) cutii de stratovit.Va multumesc.SANATATE .

  Stuparul - (2013-01-09 00:04:13)

Multumim pentru comanda. In doua zile primim marfa si va putem trimite. Ne-ati prins pe final de stoc la Startovit.

  NICULAE ION - TITU (2013-01-10 21:44:41)

Astazi am observat ca a-ti marit pretul,pe data de 8 01 2013 erea un pret ( 150 lei pacetul)acum este altul!!.

  Stuparul - (2013-01-15 00:15:26)

Pretul s-a marit de la 15 ron la 17 ron pornind de la o scumpire facuta de producator. Comanda dumneavoastra a fost facuta cu pretul mic deci veti primi marfa cu pretul mic.

  NICULAE ION - TITU (2013-01-15 21:19:11)

Va multumesc am primit cele tri cuti de stratovit.Sanatate

  Stuparul - (2013-03-11 16:34:04)

Buna ziua,

Ne cerem scuze pt intarziere. In perioada 9-10 Martie am fost la targul apicol din Iasi. De la Iasi la Cluj am facut 10 ore pe drumurile patriei de aici si intarzierile in preluarea comenzilor. In acest moment nu avem deloc startovit pe stoc, insa asteptam un nou transport pe finalul saptamanii. Va sunam cand primim.
Cu stima,
Echipa Stuparul Punct RO

  chetroiu mircea - focsani (2013-03-27 09:29:49)

as dori sa comand si eu una cutie startovit

  silviu - cosntanta (2013-04-08 09:51:06)

sunt nou se poate folosi : startovit 1 pliculet + apimida 400 g + protofil 221 ml + 13 kg Dulcofruct ?

  Stuparul - (2013-04-11 14:17:14)

Sigur, chiar le-ati calculat foarte bine. O singura remarca: in loc de o sticla de Dulcofruct de 13 kg se pot folosi si doua sticle de Filia Sweet de 6.5 kg. Se manipuleaza mai usor in recipiente mai mici.

  Stuparul - (2013-04-11 20:58:05)

Va rog faceti comanda prin adaugare in cos. Nu acceptam comenzi sub 45 RON datorita cheltuielilor de procesare a comenzii care nu se justifica sub aceasta suma.

  matrix - (2013-04-14 08:54:24)

aveti niste preturi....

  luca stelian - iasi (2013-04-19 11:01:54)

de cate ori se poate administra startovit in primavara la o familie de albine?

  Stuparul - (2013-04-19 14:51:52)

Nu exista o restrictie pentru numarul de administrari. Se poate admistra in toata perioada de stimulare.

  BULUCZ BALINT - blaj (2013-07-04 18:46:31)

SANT INCEPATOR VA ROG SAMI SPUNETI POT ADAUGA STARTOVIT IN SIROPUL FACUT DIN ZAHAR1/1 PENTRU A STIMULA ROIURILE SI CAT SA LE PUN IN HRANITOARE SI LA CATE ZILE REPET HRANIREA.

  Stuparul - (2013-07-16 23:01:32)

Startovitul poate fi dat la roi in toate hranirile de stimulare care li se fac. Va stimula matca sa depuna mai multe oua si roiul sa se dezvolte mai repede. Fiind roi nu exista riscul unei roiri in urma unei posibile dezvoltari prea puternice. Puteti adopta una dintre urmatoarele doua metode de stimulare in functie de frecventa cu care ajungeti in stupina: la 2-3 zile cate 200-300 ml sirop cu Startovit / familie sau la 1 sapt cate 1 litru sirop. Cea din urma este cea recomandata ca fiind cea mai eficienta de catre V Harnaj

  Micu Robert - Curtea de Arges (2013-08-01 23:58:29)

Ce termen de valabilitate are startovit

  Stuparul - (2013-08-08 09:59:13)

Startovitul are termen de valabilitate pana in 09.02.2016

  daniel parfeni - salcioara (2013-08-12 10:22:44)

exista riscul ca matca sa depuna prea multe oua s sa nu aiba cine sa le creasca?sau sa nu incalzeasca puietul s sa se imbolnaveasca stupii?

  Stuparul - (2013-08-15 10:32:06)

Nu exista acest risc la soiurile de albine care tin cont de marimea populatiei in raport cu cantitatea de puiet. La Buckfast s-ar putea sa apara aceasta problema insa.

  cirsti rus - mures (2014-01-08 11:46:43)

buna ziua! administrat in turta proteica,startovitul in ce cantitate trebuie pus per kg turta pentru a fi eficient? de exemplu pt o turta: 6kg zahar,1kg drojdie,2kg miere,protofil dupa prospect,plus sirop 1\1 pt ajustarea consistentei....in acest sirop cat startovit se dizolva?? va multumesc anticipat si spor in toate sa aveti!

  Stuparul - (2014-01-17 11:51:44)

Nu avem aceasta informatie pe prospectul producatorului insa ce pot sa va recomanda e sa puneti cantitate dubla de startovit la 1kg turta fata de 1kg sirop, asa cum se practica la majoritatea suplimentelor sau edicamentelor. Deci 1 g la kg turta.

In februarie vom aduce turte proteice cu polen sterilizat care contin si mineralele din Startovit in componenta si sunt ambalate la pungi de 1kg.

  Tufeanu Nicole - Arges (2014-03-03 12:39:34)

Buna ziua!comanda se poate face telefonic,ok de ridicat in mod personal se poate face din Bucuresti sau alt oras?sau doar prin posta? Multumesc

  BULUCZ BALINT - blaj (2014-03-04 20:42:25)

salutare am si eu o intrebare acuma in martie p[ot face o stimulare cu sirop din zahar 1/1 cu protofil si startovit ce indicatie ami dati .Cu turta proteica leam administrat prin 1 martie cate 500gr mersi...

  Stuparul - (2014-03-08 16:45:15)

Totul depinde de cat de cald e in zona dumneavoastra si daca urca albinele sa duca siropul.

  Ichim Grigore - mangalia (2014-03-27 14:19:16)

Astazi am administrat stratovit 10 g la 5 litri de sirop, ce efecte adverse poate avea?Sunt foarte ingrijorat..Va multumesc mult!

  Stuparul - (2014-05-06 08:56:21)

Nu cred ca va fi o problema vizibila la acea familie de albine. Sunt convins ca nu o sa mai gresiti in viitor.

  Stuparul - (2014-06-18 11:01:36)

Am prefera ca toate comenzile sa le primim online prin adaugare in cos si completare detalii de livrare pe site, insa pentru cei care nu se descurca cu comenzile online sau nu au acces in acel moment la Internet, preluam si comenzi telefonice. Numerele de telefon le gasiti pe pagina de contact.

  CIRSTOIU CIPRIAN - PITESTI (2014-07-26 18:58:33)

Buna ziua! as dori sa comand si eu startovit. la ce interval de timp se administreaza si de cate ori pe zi/saptamana si dupa cat timp se vad efectele administrarii startovitului? multumesc anticipat

  Stuparul - (2014-07-28 19:39:44)

Startovitul se poate administra in sirop de zahar (pentru mod de preparare citeste descrierea produsului) cate 200-300 ml la 2-3 zile sau 1 litru pe saptamana la fiecare stup unde se doreste stimularea cresterii puietului. Rezultatele ar trebui sa se vada dupa cateva saptamani. Daca stupii nu au deloc miere va recomandam intai sa faceti o hranire de completare si apoi sa continuati cu hraniri de stimulare. Hranirile de stimulare intr-un stup fara rezerve de hrana nu vor duce la cresterea puietului ci poate doar vor ajuta ca familia sa supravietuiasca.

  Puiu Marian - Cobadin (2014-08-22 02:12:15)

As putea sa combin protofil cu startovit, apicomplex si sirop apiinvert si sa le dau in perioada asta?...nu prea au rezerve pentru iarna

  Stuparul - (2014-09-09 17:11:08)

Se pot combina si oferi in sirop de stimulare. Daca aveti problema cu hrana atunci insa trebuie facuta hranire de completare 2- 5 litri/ familie. recoanda ca inhranirile de completare sa nu adaugati nimic in sirop si sa adaugati doar in hranirile de stimulare (200 - 1000 ml / familie)

  craciun ion - cimpulung muscel (2015-01-05 19:25:36)

startovit poate fi folosit in lunile de iarna ianuarie febroarie in amestec cu turta ce-mi recomandati

  Stuparul - (2015-01-11 21:08:35)

Nu stiu sa va raspund clar la aceasta intrebare. Totul depinde de cat de bine sunt absorbite mineralele din Startovit si cat de mult vor incarca abdomenul albinelor in aceasta perioada in care e posibil sa nu iasa la zbor de curatire. Cred ca ele sunt absorbite in corpul albinei si nu vor incarca abdomenul albinei insa nu pot sa va raspund clar nici din experienta nici din prospectul produsului. Poate ne scrie cineva care a incercat.

  Viorel Alin - Rm Valcea (2015-02-21 20:27:50)

Buna seara, as dori sa stiu daca se poate da la albine sirop de zahar impreuna cu Startovit, Apicomplex si Protofil, toate impreunate !!
Va Multumesc !!!!

  Niiiiii Tiiiiii - tg mures (2015-03-08 17:57:48)

Stratovit se poate folosi impreuna cu drojdie de bere.

  Stuparul - (2015-04-09 17:40:07)

Sigur. Startovitul va completa mineralele pe care nu le contine drojdia de bere.

  Stuparul - (2015-04-09 18:34:24)

Se poate, insa daca urmariti dezvoltarea familiei prin marirea cantitatii de puiet, nu neglijati suplimentele de hrana proteica. Mineralele si vitaminele nu fac totul - laptisorul este produs de albina din proteina: polen sau inlocuitori.

  raul - (2015-05-24 16:05:27)

Buna ziua incerc de 2 zile sa adaug in cos produsul startovit dar scrie ca produsul nu este disponibil dar in stoc arata 133

  Rotaru Alexandru - Tulcea (2015-08-11 12:30:34)

De cate ori se administreaza siropul??

  Stuparul - (2015-08-11 20:03:20)

Atata timp cat doriti sa mentineti cresterea accelerata a puietului. Nu dauneaza familiei de albine.

  Panainte Lucian - iasi (2015-08-27 14:40:36)

startovitul afecteaza calitatea mierii? contine cumva si antibiotic???? multumesc

  Stuparul - (2015-09-01 12:53:46)

Buna ziua.
Nu contine antibiotice,doar minerale si se poate regasi pe urma in miere ,e indicat sa il da-ti in afara culesurilor de productie daca vreti sa aveti asigurare 100% ca nu apare nimic in miere
Multumim

  Stuparul - (2015-09-21 18:37:35)

Posibil sa fi fost o eroare in aplicatie la acea data. Acum functioneaza asa cum trebuie.

  Ene Mugurel - Ploiesti (2015-10-12 10:55:47)

termen de valabilitate ?

  Stuparul - (2015-10-12 12:44:16)

Lotul curent este produs in Iulie 2015 si expira in Iulie 2016.

  Andrei Crisan - Orastie (2016-01-19 20:04:57)

Buna seara, as dori sa stiu daca mai primiti acest produs pana la sfarsitu luni acestea???multumesc anticipat

  Stuparul - (2016-01-20 19:49:32)

Primim maine. Va asteptam.

  Andrei Crisan - Orastie (2016-02-11 08:31:33)

Sunt incepator,nu am folosit niciodata acest stimulator,as vrea sa stiu daca se poate folosi in acelas timp : drojdie de bere+apicomplex+protofil+startovin in compozitie cu sirop,sau toate aceste combinate pot forta prea tare albinele si sa le faca ceva rau in compozitile acestea?multumesc anticipat si o zi placuta

  Stuparul - (2016-02-15 18:52:54)

Rau nu le face. Drojdia contine si vitamine si ai putea sa nu mai pui Apicomplex. In rest e OK: Protofil poate ajuta la combaterea Nosemozei, insa recomandam Nozevit care este facut expre pentru asta. Startovit are minerale care ajuta la producerea laptisorului de matca. Daca in zona ta e mai frig poate merita sa astepti pana la final de februarie cu stimularea proteica, ca sa nu faca diaree albinele de la intestine prea pline.

  Chisar Bogdan - Dodesti (2016-02-18 15:36:39)

Am primit coletu azi si din tot ce am comandat ami lipsea startovit crd ca aveti multe comenzi dar un pic de atentie nu strica

  Stuparul - (2016-02-21 13:31:56)

Ne cerem scuze pentru lipsa, anunt departamentul de coletare. Luni vom verifica stocul si cu siguranta veti primi Startovitul lipsa. Costul de transport il platim noi. Ne cerem scuze pentru complicatii.

  leo - (2016-02-26 14:07:11)

Startovit ,o cutie/50l sirop. Pt turte cat? O cutie/50kg? Sau trebuie probabil mai mult ?

  Andrei Ionel - Carpinis (2016-02-28 12:28:27)

Daca am preparat siropul cu startovit nosestat si apimida in 25 feb pot sa il pastrez pana in 10-15 martie.s-a schimbat vremea si nu mai pot administra siropul

  grosu cristinel - focsani (2016-06-01 02:00:30)

as vrea sa stiu daca pot administra startovit la matcile tinere neinperechiate.

  BULEA SERGIU-PETRISOR - Orastioara De Sus (2016-06-17 15:12:44)

Buna ziua am comandat si eu 5 cuti de startovit si am luat teapa de la dvs deoarece tote cutiile au termenul de expirare luna 08.2016 eu primindule in 17.06.2016 nu mi se pare ok la raft avand acelasi produs cu data expirarii 02.2017 cand am contactat magazinul mi s-a spus ca daca nu imi convin produsele le pot returna binenteles ca pe cheltuiala mea. pe aceasta cale o sa anunt OPC-ul sa vedem daca e ok comercializarea produselor care nu mai au nici macar 60 zile valabilitate

  Stuparul - (2016-06-27 17:32:19)

Se poate administra la matcile tinere neimperechiate.

  Talpa Petru - (2017-02-05 13:45:16)

Este a treia oara cand comand anumiti biostimulatori si, cand ii primesc, constat ca expira in cateva zile.
Am primit in ianuarie 2017, Startovit care expira in februarie 2017.
Chiar credeati ca o sa-l folosesc in aceasta perioada, sau doar ati vrut sa scapati de el?
Multumesc!
Si .... nu e vorba de cei 18 lei cat costa o cutie. E vorba de principiu.

  Stuparul - (2017-02-06 10:10:52)

@Talpa Petru La final de 2016 fabrica din Bulgaria a inceput sa scoata Startovit cu termen mai lung de expirare, fiindca produsul este de fapt un set de saruri care nu se "strica". Ni s-a transmis ca si produsele din loturile anterioare se pot folosi si dupa termenul de expirare. Fiind asigurati ca acel lot poate fi folosit in aceasta primavara l-am scos la vanzare cu pret redus si termen de valabilitate inca o luna. La final de ianuarie pretul a fost redus la 15 RON si am specificat pe site termenul de expirare final de februarie.

  Adauga comentariul tau

  • *
  • *
  • *
  • *

Stocul pentru acest produs este epuizat.

Daca doriti sa va anuntam cand revine in stoc introduceti adresa dumneavoastra de email.

  PRODUSUL A FOST ADAUGAT IN COS